Läsro

3 Nov

Det händer inte mycket på läsfronten för min del. Den här förbannade förlossningsdepressionen suger musten ur mig och äter upp all min kraft. Har iofs läst de första kapiteln i Anna Bovallers Svinajakten. Idag är det grått och regnigt ute så jag hoppas kunna hitta lite läsro i eftermiddag. Håll tummarna. Annars går tiden trots att det känns som att den står helt stilla. Timmar blir till dagar som blir till veckor och på något vis flyter jag med. Undra om det finns några böcker om förlossningsdepressioner. Kanske värt att kolla upp. Någon som vet?

/ Emm.

2 svar to “Läsro”

  1. Camilla 9 november, 2010 den 15:14 #

    Hej!
    Förstår precis hur du mår, fick själv en förlossningsdepression när min yngste son föddes i augusti 05. Om du undrar över böcker så finns det kommer nu på Brooke Shildes bok(tyvärr nu har jag glömt titeln).

    • Pock1 14 november, 2010 den 17:30 #

      Tack Camilla för tipset :) Ska kolla upp Brooke Shields bok.

      /Emm.

Kommentera

