14 November

14 Nov

Det läses inte mycket i det Pock1ska hemmet just nu. Från att ha tyckt mig se en liten förbättring i min förlossningsdepression har jag nu tyvärr ramlat nedåt igen. Därav den totala stiltjen här på bloggen. Hoppas snart vara tillbaka med åtminstone ett vettigt inlägg.

/ Emm.

3 svar to “14 November”

  1. Eva Brorsson 2 december, 2010 den 13:43 #

    Tycker synd om dig och önskar dig snar och god bättring.

  2. Pock1 8 december, 2010 den 17:56 #

    Tack för din omtanke!

    /Emm.

  3. Boktoka 4 januari, 2011 den 01:01 #

    Hej Emm!

    Tänker på dig och undrar hur du mår. Tack för dina puttningar på boktoka och boktipset. Förlåt att jag inte svarat tidigare.

    Grattis till äktenskapet och till lilla pyret. :) Håller tummarna för att det svarta ska ge med sig snart. Jag såg ju fram emot att läsa en massa recensioner av dig. Men det kommer när det kommer. Jag väntar tålmodigt och läser Jockes så länge.

    Kram!
    Boktokan.

Kommentera

