Som alla andra

23 Aug

Som alla andra har jag hittat och gjort enkäten som cirklar runt på bokbloggarna nu.

Den engelska: Läser sällan på andra språk än svenska. 

Vid sängen: Lyckan säljs separat av Lolly Winston.

I väskan: Bortom sanningen av Anne Holt.

På toaletten: Jag hinner inte läsa på toaletten. Jag är rätt snabb.

Läser emellanåt: Det skulle väl vara Lyckan säljs separat av Lolly Winston.

Borde börja med: Just nu har jag inga borden. 

På is: Jag pausar nästan aldrig böcker. Jag läser ut dom hur träliga dom än är. Nästan alltid.

/Emm.

Kommentera

